bambi

Solkepsar - check!

Nu har vi fått hem våra solkepsar från Pappaprylar. Mycket snabb leverans!



Jag vet att några av er tyckte att vi skulle köpa solkepsar där nere, men det är skönt att ha något att sätta på barnen direkt när vi kommer fram och så behöver vi inte springa runt och leta efter det direkt.

Sen så vill jag gärna ha solkepsar med SPF 50+ och inte bara vanliga tyg-hattar. För vanligt tyg har bara runt SPF 10 och det tycker jag är för lite för dom små skallarna.
#1 - Linda

Bra köp tycker jag!

Vi har verkligen använt solkläderna mycket när vi varit i Thailand med våra barn.

Lätta och bekväma och torkar ju snabbt. Har nästan upplevt att de hellre ville ha solkepsarna på för de andra mössorna blev så varma.

Men det är väl tur man är olika så man kan prova sig fram till vad som funkar ;)



Ha en bra resa och ett underbart bröllop!!

Kram

#2 - Ewa

Bra köp tycker jag med! Man ska barnen mot sol så mycket det bara går. Badkläder med hög solskyddsfaktor är också bra att det finns numera.



Inne hos mig har jag barnbok & filmtips! Men du kanske redan har dessa fantastiska böcker. :)



Jag önskar er en underbar resa!



#3 - Ewa

Bra köp tycker jag med! Man ska barnen mot sol så mycket det bara går. Badkläder med hög solskyddsfaktor är också bra att det finns numera.



Inne hos mig har jag barnbok & filmtips! Men du kanske redan har dessa fantastiska böcker. :)



Jag önskar er en underbar resa!