bambi

Stardolls femårsfest



Igår var jag bjuden på Stardolls femårsfest på Brunogallerian. Där var hela Stockholms bloggtopp (och sen jag dårå...) Cimon, Jackie Ferm, Tyra, Dennis M, Amir men även Dominika Peczynski, Tito och EMD, mfl. Och så Linda Skugge förstås, eftersom det var hennes PR-byrå som anordnade festen.




Med mig på festen hade jag mig min underbara vän Anna. Så vi satt och pratade och drack öl och åt snacks. Jag som egentligen inte tycker om öl, men det var det som det bjöds på. Men så såg vi en tjej precis bredvid oss med ett glas rött, så Anna frågade henne vart hon hade fått tag på det. Hon vände sig om och såg väldigt förvånad ut och det märkte att hon inte visste vad hon skulle svara... så då lutade sig en utav killarna hon stod med fram och svarade åt henne. Tjejen gav verkligen intrycket "vaddå? som om jag skulle hämta min dryck själv?!?!"



Det drog ut väldigt mycket på tiden så vi (och många andra) gick hem tidigt, innan EMD ens hade uppträtt. Men med oss hem fick vi välfyllda goodiebags.


#1 - Linda

Låter trevligt! Du är så mycket mer värd att vara med på sådana där event än många av de andra pajasarna. Kram på dig!