bambi

Tror ni att jag klarar mig nu?



Borde kanske ha haft en till flaska Dr.Pepper med mig.... fan.... hinner nog inte handla någon mer heller  :(

Sen har jag fixat lite filmer från era tips (Tusen tack till er för alla filmtips): Dogma, Gone Baby Gone, Sex and the city 2, The Blind Side, The book of Eli, The social network och Up in the air.

Många av er tipsade om serier också. Jag har redan sett dom flesta 24-avsnitten och Prison Break (första säsong var den enda som var bra tyckte jag). Men jag är helt insnöad på ER (Cityakuten) så det får bli det i helgen!
#1 - Ester

oh tänker på dig!

Hoppas allt går bra nu, du bloggar från rummet va?

#2 - Sandra

Ett stort lycka till på din stora utmaning. Hoppas du får må bra och får komma hem så snabbt det bara går. Ser jättegott ut alltihop, tror du får en god helg oavsett. Stor kram!

#3 - ? ? ? BAMBI ? ? ?

Ester Klart jag bloggar ifrån sjukhuset! Har skaffat mobilt bredband och allt :)

#4 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Lycka tll nu, det kommer att gå bra! Hoppas att strålningen snabbt går ur kroppen så att du får komma hem till familjen snabbt igen!!

#5 - Marie

Lykke til! Ellers kan jeg på det varmeste anbefale serien Mad Men, eller alle sesongene av Project Runway.

#6 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag tror faktiskt du kommer klara dej jättebra med det där.

STORT lycka till fina Bambi! Och kram

#7 - Bella

Lycka Till! Hoppas du får komma hem till familjen snart igen. Kram

#8 - åsa

Vilken fin blogg du har.

Lycka till med allt som väntar.

#9 - Annica

ja kära du nu kommer du ha det så gott som det går :)

Stor kram till dig

#10 - Milo

Lycka till hoppas allt går bara bra!

#11 - Martina

Ska ju själv in för operation på måndag (åker in på söndagen) och tror nog att jag kommer se en hel del Grey´s Anatomy och The Gate avsnitt...

Tack gode gud för sidor som streamar ...