bambi

Vinn ett valfritt babyplagg från Lollopard!
Ni kanske kommer ihåg den fina pyjamasen som Leah fick med rosa traktorer från Lollopard? Nu har även ni, älskade läsare, chansen att vinna ett VALFRITT babyplagg från Lollopard!




Allt ni behöver göra är att anmäla er till Lollopards nyhetsbrev genom att maila till:

[email protected] 

Där skriver ni ”nyhetsmail, ja tack, via bambiblogg” som subjekt. I mailet skriver ni er adress, vilket babyplagg ni önskar om ni vann och vilken storlek ni önskar på babyplagget.

Tävlingen pågår till 10 december!
#1 - Madde

Superbra ju!

Håller tummarna att vinna en snygg pyjamas:) Har redan mailat!

#2 - Emma

Nu så har jag mailat... Vill givetvis vara med och tävla ...

#3 - Ida

Vilken kul tävling. Och va fina kläder de hade.. Svårt att välja. =) hihi

#4 - annica

Så mycket fint, men jag valde till slut bodyn Kim.

Tack för chansen!

#5 - Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Najs vinst! Är med och har mailat ^^

#6 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Har mailat... superkul tävling

#7 - Annika - familjebloggen med blandade tävlingar

Jag är med och tävlar, och har mailat Anna på Lollopard =)



Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/bambi-10-dec.html



Kram Annika

[email protected]

#8 - Sophie

Lollopard gör verkligen underbara kläder! Mjukare är svårt att hitta♥

Har haft ett par plagg både till mig själv och barnen.

#9 - Elin Jonsson

Hej hej jag vill helt klart vara med och tävla!



Jag har skickat mail!



håller tummarna



KRAM

#10 - Liselotte

Hej! Har mailat, Liselotte

#11 - Linda Persson

Sådär nu har jag mailat, bara att hålla tummarna nu då :)

#12 - Sandra - mamma till Molly

Har mailat och hoppas på tur! :D /Sandra

#13 - Camilla

Nu har jag mailat och håller tummarna!