bambi

Jag blir som ett barn på julafton...
..hämtade precis ut ett paket med inte mindre än 6 stycken nya Mollysar!! Så roligt!! Fler bilder kommer sen, jag lovar! Men nu måste jag hämta Zack på dagis  :)

#1 - Josefine, Blåeld

Åh, vad jag blir avundsjuk!! : )



Ha en fortsatt bra dag!

#2 - Ina

Nä nu blev jag avundsjuk, ååh vad spännande!!

Jag väntar också stort paket från USA men allt har inte kommit än så jag väntar med leverans tills det mesta av det jag ska ha har kommit.:-)

Ser fram emot att se vad du köpt, kan ana mig till ett par Bloomers i rosa metalic va? Har själv beställt ett par fast i d powder med metalictråd.

Kram Ina

#3 - Helene

Vad roligt! Spana in min blogg idag, för idag har jag lyckats få med en dagens mollyoutfit :-)

#4 - Maria Martina

Woho, hela 6 st! Nej, nej, jag är inte avundsjuk... ^^