bambi

Kärlek


Sambon överraskade mig imorse med en massa god choklad, så här på Alla Hjärtans Dag. Jag trodde inte att vi skulle ge varandra något, så jag hade tyvärr inte köpt något till honom. Får skylla lite på att jag inte har mått så bra dom senaste dagarna heller (har knappt ätit något det senaste dygnet).


Det var ett fint meddelande i chokladpraliner "Du är så fin" och sen en liten påse med mina favoritpraliner från Chokladfabriken. Det är roligt med Chokladfabrikens askar "abc" som man kan skriva egna meddelanden i praliner, blir lite personligare så! :)

Han är verkligen så underbar, min älskling!

#1 - Sandra och Novalie

vilken fin present :)

#2 - Anonym

Åh vad gulligt!

#3 - Hanna,

Gud vilken fin chokladask!

#4 - Anna

Sådan abc choklad skickade jag efter och gav till sambon med texten: Du ska bli pappa <3, blev den stora kartongen men vi har inte smakat den än =)

Så kul att kunna göra ngt annorlunda =)

#5 - Ina

Vilken gullig, smarrig och fiffig present. Kul just att man kan skriva vad man vill!!

Kram Ina

#6 - Jessica

Vilken fin present och jättefin bild på er. Tycker din man påminner lite om Fredrik Strage.

#7 - amanda

Fin present:)



Kram

#8 - Familjen Korb * Blivande tvåbarnsfamilj

Den där asken med personligt buskap har jag velat ha länge, men min karl vet inte att dom finns.. :p