bambi

Back at work!

Yepp, idag började jag jobba igen. Jullovet har känts långt och verkligen välbehövligt!

Jag försökte vara på jobbet i god tid, men istället kom jag bara fram en kvart innan min lektion började. Kombinationen foglossning (som gör att jag går i snigelfart) och förseningar i kollektivtraffiken gjorde att jag inte kom fram så tidigt som jag hade tänkt...

Zack är tillbaka på dagis igen efter 2 ½ veckas ledighet. Men det gick bra, han verkade inte ledsen... men inte lika glad som annars när han lämnas. Det kanske tar en liten stund tills han minns hur roligt det var på dagis. Det var i allafall väldigt lugnt på dagis nu, bara 4 barn (eventuellt 6 skulle dom max bli) idag av 19 stycken! Har alla tagit semester idag också?

Hoppas att ni alla får en trevlig torsdag (men det känns ju som måndag!)
#1 - Josefine, Blåeld

Hoppas det går bra att börja jobba!



Vad gäller den anonyma kommentaren om ditt sjukhusbesök så fattar jag inte att sådana människor orkar ödsla sin tid på att skriva elaka kommentarer om andras liv! Klart att man ska ta sin oro på allvar!



Kramar!

#2 - NinaÅ-BloggDesigner

Hej, just nu har jag igång en månadens blogg som du har chansen att delta i. Efter ett tag kommer jag utse 5 finalister som sedan folk kan rösta på. vill du kanske bli en av de 5? gå då in på min blogg : http://earthangel.blogg.se/ och skriv ENDAST i månadens blogg inlägget, Tack för mig ^^

#3 - Petra

Skönt att vara tillbaka på jobbet igen va?

Synd att du inte varit på rean. Det fanns en del Noblesse coats kvar i brun, någon blå samt royal.



/ Petra