bambi

En het potatis...

Ja, inte kunde jag ana att det skulle bli en sån väldans debatt i mitt inlägg angående klänning. Men det är jätteroligt! (Även fast jag inte riktigt orkar med att debattera eftersom så fort jag uppdaterar så finns det 5-6 nya kommentarer och när jag hunnit svara på en av dom så är det ännu 5-6 nya...)

Jag vill bara påpeka att detta med kläder (när det gäller genus) är inte den viktigaste frågan enligt mig, men den engagerar väldigt många läsare (som ni kanske märker) så därför tog jag upp den igen. Mycket viktigare är det hur vi lever och att vi är bra förebilder för våra barn, tycker jag.

 

Jag ska snart sova, är så trött! Men jag ser fram emot veckan. Från och med denna vecka kommer jag att vara sjukskriven halvtid (pga foglossning). Ska bli skönt att inte behöva stressa och förhoppningsvis inte ha lika ont som annars.

Det jag ser fram emot mest är storstädningen på tisdag och att paketet med mina Mollysar som jag har förbeställt ska vara på väg!

God natt på er!