bambi

Förbeställning hos Lisen.dk

Jag har fått en hel del frågor angående förbeställningar av vårkollektionen. Egentligen "får" inte svenska butiker ta in förbokningar enligt Odd Mollys regler. Så därför kan det vara lite svårt att hitta en svensk webbutik som tar förhandsbokningar. Men jag hittade en dansk (om man vill beställa från någon närmare än t.ex. USA), nämligen Lisen.dk. Dom har även uppdaterat sin sida, så den är riktigt snygg nu.

Det kanske är lite svårt att förstå danska, men högst upp så ser man "Vælg Størrelse:" där man väljer storlek och sen lägger plagget i kundvagnen.

Man kan se allt som dom kommer att få in av vårkollektionen här. Så om det är något ni verkligen verkligen måste ha så kan man ju ta och förbeställa det av dom. Själv är jag bra sugen på att boka en Kettle Coat i rouge, eftersom jag känner att jag verkligen vill ha en sån!

Just nu - Om ni skriver "Lisen" i kommentarsfältet när ni gör en beställning så drar dom av 50 kronor på frakten!

P.S. Tipsa gärna om fler ställen med förbeställning!
#1 - EvaEva

Det trista är att just nu svarar de inte på mail, jag vet inte vad som hänt för så har det inte varit förut.

#2 - Anonym

Jeg fikk raskt svar fra Lisen.dk, veldig hyggelig svar :)

Kan anbefale den butikken. Bra service!

Hilsen Ingrid

#3 - Sara C

Nu har Country Dreams fått sin första leverans

#4 - Sara C

Även Miss Greta

#5 - Jane

Tack duktiga du för tipset om fraktrabatten hos lisen.dk, har precis varit inne och lagt en förhandsbeställning på ett par ur mina spring 2010 favoriter.



Lisen.dk verkar jätteduktiga, nöjd så här långt.

Stort tack och grattis till en jättefin blogg.

mvh J

#6 - Jane

Hej, här kommer ett tips för alla de som besöker dig och letar efter sina odd molly favoriter 2009. Nu finns en sista chans att få äkta oanvända OddMollyisar.

Bifogar mitt egna inlägg http://janesdreams.blogspot.com/2010/01/odd-molly-berry-dress.html



Länka gärna. Tack!

mvh Jane