bambi

God morgon!
Idag måste jag få klaga lite... jag har blivit dunderförkyld och har knappt kunnat sovit för att näsan har runnit. Det är nog så svårt att hitta en bekväm sovställning med en gravidmage (jag som älskar att sova på mage annars) sen så kan man dessutom inte ligga på vissa sätt för att snoret rinner en massa.... så jag har legat vaken större delen av natten.

Jag hade helst stannat hemma i sängen och sovit hela dagen, men utvecklingssamtal och prov gjorde att jag kände mig tvungen att ta mig till jobbet. Sen så ska jag också till sjukgymnasten för första gången efter jobbet idag. Jag förväntar mig att hon ska uträtta mirakel så att jag slipper vara sjukskriven igen. Det gör djävulskt ont i höfterna framåt eftermiddagarna (efter jag har gått en massa under dagen) men det går att uthärda... det är inte som illamående som inte går att ignorera.

Nåja, skönt att det är fredag idag!
#1 - Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

krya på dig nu!!

#2 - Ina

Usch stackare!! Hoppas du snart mår bättre!!

Kram Ina

#3 - Norea

Får jag tipsa om Otrivin comp som jag upptäckte när jag själv hade värsta förkylningen i förra veckan!

Tar bort rinnsnuvan och nästäppan, helt suverän!