bambi

Hatar att komma försent
Idag är jag på jobbet igen, mår mycket bättre nu när jag har börjat ta min medicin igen på morgonen. Sen så har jag försökt att inte stressa heller. Barnmorskan trodde att stress kunde vara en stor bidragande faktor till att mitt illamående kommit tillbaka. Så jag försökte tänka imorse att det var bättre att ta det lugnt och kanske komma lite sent till jobbet än att inte komma alls...

Men är det något som jag hatar så är det att komma sent. Jag blir superstressad av det. Jag kommer aldrig försent, hellre 15-30 minuter för tidigt än försent. Så det är något som jag får försöka lära mig, att tänka om lite när det gäller det... att det är inte såååå farligt att komma lite försent.

Ha en trevlig onsdag allihopa! 
#1 - Trulsa

Jag förstår dig, jag är också gärna mycket för tidig än 5 minuter för sen. Däremot så är det sällan eleverna blir ledsna om läraren är lite sen ;)