bambi

Kvällsjobb
Det har blivit dåligt med bloggandet idag för jag har haft väldigt mycket jobb att göra. Mycket att planera och fixa med att kopiera upp uppgifter och sånt.

Jag tog äntligen tag i att boka tid hos sjukgymnasten som min barnmorska rekommenderar, så jag ska dit nästa fredag. Jag har väldigt ont i höfterna efter att ha gått runt en massa idag. Det är så svårt att undvika att gå så mycket som lärare, man måste ju gå till/från klassrum och gå runt i klassrummet, osv. Men jag har haft på mig mitt stödbälte en hel del idag.

Neee... nu måste jag fortsätta och detaljplanera en lektion som jag har imorgon!
Ha en underbar kväll!  :)
#1 - Christine

Vilka årskurser undervisar du? I vilka ämnen (Etik har jag läst något om...)?



Vad jobbade du med under studieperioden? Hur klarade du av att jobba så pass mycket att du varkenbehövde bidrag eller ta något lån?



Ha det gott!

#2 - chatarina

Hej! Vet du hur jag skulle kunna hitta en hearted tunic? Gärna lila?

Ha en fin kväll

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Christine: Jag undervisar på gymnasiet, i engelska och psykologi (förutom etiken). Jag jobbade med lite olika saker, bland annat i kundtjänst på Nordea, på ett callcenter och inom socialpsykiatrin. Jag jobbade mycket (nästan alla kvällar och helger) men så tycker jag inte att lärarprogrammet var alltför betungande... det beror nog mycket på vad man pluggar om man ska orka jobba så pass mycket som jag gjorde.



chatarina: Dom verkar vara slut på dom flesta ställen. Men Idyll Interiör är den enda webbutiken som det inte står slutsåld på... kontakta dom!

#4 - Claudia

Hej hej, allt bra? :)



Kram!

#5 - Alexandra, KAKHUSET

hur gammal är din kisse? :) Ursöt!

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Alexandra: Tack! Hon är snart 6 år gammal :)