bambi

Mina vår och sommar-måsten

Nu finns hela vår- och sommarkollektionen på Odd Mollys hemsida!


#249 Nymph dress blue

#271 Prairie l/s dress lite powder

#233A Crochect lovely knit love

#233C Bunt lovely knit multi

#114A Butterfly cardigan apricot

#114A  Butterfly cardigan lilac

#243 Appeteaser dress apricot

#662 Smalville bloomers lite pink

#351 Tallulah coat lilac

#309 Up-to-me-ism strap dress lilac

#286 Bazaar bag lite powder

#279 Smyrna purse

Före höstkollektionen släpptes förra året så förbokade jag några plagg hos Marengs, men nu hade dom inte några förbokningar på vårkollektionen. Så nu har jag istället förbokat ett par av dessa ovan hos DeepFling, för det är några som jag inte vill riskera att bli utan! (Nu kan man till och med se priserna i SEK hos DeepFling. Såg också nu att man även kan förboka plagg från vårkollektionen hos ButikCha.)

#1 - Maria

Men... jag saknar #327 ändå...? Eller är jag bara blind...? :S

#2 - Natali

Jag tycker att våren och sommaren har massa fint. Ser fram emot att shoppa. Men väntar tålmodigt på de svenska butikernas släpp. Undras när den blir....

#3 - Peggy

Ja det finns mycket fint! Jag har aldrig handlat från Deep fling, funkar det bra ? betalar man i förväg oxå när man förbokar ?

Ha en bra dag!

Kram!

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Maria Nej, den fanns inte med. Dom kanske inte har hunnit fixa bilder till den, eller att det aldrig blev av eftersom det bestämdes i sista minuten att den skulle komma i tre färger.



Peggy Jag tycker att det fungerar väldigt smidigt. Hon som har butiken är svensk så man kan maila henne på svenska!

#5 - Peggy

Aha :-) tack för ditt svar !

#6 - Sandra

Vet du när Odd Molly butiken får in vår plaggen?

#7 - moder

Aaah gumman! Du kommer likna en fet flodhäst i dom med ;)<3

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sandra Nästa vecka, hörde jag senast idag från dom...