bambi

Onsdag

God morgon! Igår så var jag hos sjukgymnasten igen och då fick jag träna lite, fick akupunktur och TENS. Det var faktiskt ganska skönt att träna överkroppen lite. Jag har så dålig hållning, så det var skönt att få sträcka ut överkroppen lite.

Sjukgymnasten rekommenderar fortfarande sjukskrivning, i allafall på deltid. Speciellt denna vecka har jag haft väldigt ont (sambon tjatar om att det var för att jag shoppade lite på lunchen i måndags). Hon har i allafall skrivit ihop ett papper om vilka tester som har gjorts och vilka resultat jag fick på dom, vart jag har ont och vad jag klarar av. Så det är bara att lämna till läkare när jag vill. Jag har förvarnat lite på jobbet, men jag vill prata mer med dom först.

Idag så har vi halv studiedag, vilket är ganska skönt. Inga lektioner på eftermiddagen, utan bara möten med personalgruppen.

Ha en underbar onsdag allihopa!