bambi

Här ska bakas!


Sambon och Zack är iväg och handlar en massa ingredienser så att jag kan baka lite ikväll. Fick sån energi idag, vet inte vart det kom ifrån, så jag fick lust att inte baka bara en grej... utan tre olika saker! Ni får se sen vad det blir  ;)

Jo, men när det gäller godiskontot så menar sambon att mitt bakande är godis. Han tycker att jag bakar för någon tusenlapp i månaden... men så kan det väl inte vara?? Visst är det dyrt med ingredienser, men inte så dyrt väl? Roligt och gott är det i allafall att baka. Jag äter hellre en cupcake än en påse lösgodis!

#1 - Annica

Håller med! Hellre bakverk än godis, dessutom är det roligt att baka :) Jag och storsonen tycker det är lika kul. Kan ju inte säga annat än att smaka smet tillhör tjusningen... Har precis gjort brownies från Leila Lindholms senaste bakbok "one more slice". mums. Hennes bakbok "piece of cake" använder jag flitigt! Kan rekomenderas!

#2 - Apan trimmar och slimmar

Vad använder du för ingredienser? 1000 kr låter väldigt dyrt.