bambi

Hon log!

Ikväll så såg både jag och sambon Leah le ett par gånger!
Så härligt så jag fick tårar i ögonen!

Sambon påstod att han såg henne le för någon dag sen, men jag trodde inte riktigt på honom (eller ville inte tro på honom, jag ville ju vara med om hennes allra första leende). Men nu ikväll var vi båda säkra på att vi såg henne le!

Hon har lite svårt att le så hon gapar stort emellan leendena och försöker styra munnen... ser så gulligt ut  :)

Men tyvärr så fångade jag inte något av hennes första leenden på bild, var ju fullt upptagen med att titta på fina Leah  :)
#1 - Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Minns Edvins första leende med...o det är ett ögonblick som man inte glömmer ♥

#2 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Det är verkligen speciellt! Så lik hon är Zack på den här bilden!

#3 - Apan

Vad mysigt!

Vilken fin bild på Leah. Första leendet är magiskt. Jag har inte kunnat hålla tårarna tillbaka vid mina barns första leenden.

#4 - Anna

underbart! :)

#5 - Carina

Minns min dotter och son första leende. Blev så glad och lycklig att det riktigt kändes i hela kroppen.



Fast när jag berättade om min dotters första leende till BVC sa de bara att det är för tidigt, det var nog bara magknip, men jag är säker på att det jag såg var ett leende :)