bambi

J Beverly Hills


Jag fick erbjudandet att välja två valfri hårprodukter från J Beverly Hills och nu har jag hunnit testa dom lite.

Alla produkter från J Beverly Hills är fria från parabener och istället används extrakt från grönt te som konserveringsmedel. Produkterna är även fria från sulfater och istället används kokosextrakt för att produkterna ska löddra och göra rent.  

J Beverly Hills finns på utvalda salonger i hela landet.

Jag valde att testa deras Masque Treatment som är en hårinpackning som ska återställa fuktbalansen i hårbotten. Håret blir snabbt elastiskt, mjukt, reder ut sig och lugnas på djupet. En perfekt kur för väldigt lockigt, överbehandlat och skadat hår. Kostar 279 kronor för 350ml

Jag är inte så jätteförtjust i doften som är lite av en mint-doft. Men håret blev väldigt mjukt och lent.

Sen har jag även testat deras Bodifier som hårförtjockande stylingspray som ger extrem volym, tjocklek och fyllighet. Produkten är värmeskyddande och får tunna nordiska hår att både se och kännas tjockare. Kostar 199 kronor för 250 ml

Denna spray var perfekt för mitt tunna hår och gav bra volym tyckte jag. Detta är helt klart en produkt som jag skulle kunna tänka mig att fortsätta att använda. Den doftade godare också med en doft av kamomill och rosmarin.