bambi

Jag kan göra vad jag vill

Igår kom jag på att jag kan nästan göra vad jag vill utan att sambon kan göra slut med mig just nu. För inte går det att dumpa någon man precis har fått barn med och som dessutom har cancer...

Hmm... vad ska man hitta på..?  ;)



P.S. True story: När jag var liten så hällde jag salt i kaffebryggaren hemma (hällde i där man har i vattnet). Mamma och min låtsaspappa tyckte att kaffet inte blev så gott kan jag säga...

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha du är för skön.

Ja va ska du hitta på... spännande

#2 - Linda

Hihihi... när jag var liten så hade min mamma alltid strösocker i kaffet. En gång så bytte jag ut sockret i sockerskålen till salt, sånt där vanligt du vet ;). En annan gång så hällde jag massor med socker i kaffefiltret i kaffebryggaren, och hällde kaffe på, så att det inte skulle synas... Jag tyckte det var enormt kul att se mammas min när hon smakade på kaffet :D:D.

Annars tycker jag att du kan måla om väggarna till rosa, och så tycker jag att du ska motivmåla alla köksluckor :).