bambi

Min läkare ringde nyss...
Jag tog en massa blodprover när jag var där i onsdags (och fick beskedet om sköldkörtelcancer) och idag hade provsvaren kommit från labbet.

Allt såg jättebra ut sa hon. Inga andra organ har blivit påverkade, så cancern har inte spridit sig. Så det är bara att ta bort sköldkörteln så förvinner allt av den otäcka cancern! Det var otroligt skönt att höra  :)
#1 - Lina

Vilken lättnad! Njut av detta underbara besked.



KRAM och trevlig helg!

#2 - Olelsi / Nettan

Ohh vad skönt!!

Kram på dej!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

#3 - Hanna, mamma till Ellen

Skönt att höra, och vilken bra början på helgen! ha en härlig helg och mys med din fina familj!

#4 - Anonym

Perfekt! Vilken lättnadens suck:) kram Cissi

#5 - Soffy

Så skönt att den inte spritt sig :)

#6 - Sara - Mamma till Max 1,5 år

Å så skönt! Kan förstå att det måste kännas fantastiskt!!

#7 - Charlotte

Vad skönt!

KRAM till dig

#8 - Emma - Rock the blogg

Oj oj,, har inte läst din blogg på ett par dagar,, shit,, vad jobbigt,, men vad skönt att det verkar ändå vara bra mitt i allt det jobbiga, vad bra att det inte påverkat något annat organ.



Men förstår att det måste vara jätte jobbigt!!

#9 - Anna

gud vad skönt att höra förstår jag!! :)