bambi

Muffinsfabriken


En av mina favoritställen att fika på är Muffinsfabriken. Lite knäppt egentligen för det är inte ett sånt bra fikaställe. Dom har ingen toalett som dom får låna ut till gästerna (pga hälsovårdsmyndigheten eller nåt sånt) och dom vill ha max en barnvagn där inne, så det går inte att gå dit med en annan mamma-kompis. Sen så måste barnvagnen stå precis innanför dörren så om man sitter längre in och fikar så krånglar det till det lite också... (det finns plats för barnvagn längre in, så jag förstår inte riktigt detta... men vi blev tillsagda idag om det!)


Trots allt detta så går jag ändå dit för att mumsa på deras oemotståndliga muffins. På somrarna har dom glass-muffins. Idag blev det en "lyxmuffin" med choklad och hasselnötter med vaniljglass.


Jag och Leah idag, hon vinkar lite åt er  :)

#1 - Ina

OMG vilka smarriga muffins!!! Då vi är i S-holm brukar vi alltid köpa muffins i gallerian, lite samma som dessa muffinsen de är GRYMT goda och jag brukar köpa med mig ett gäng hem...

Dåligt service för kunderna dock att man inte får ta med barnvagnen in längre än till dörren...

Kram Ina

#2 - Natosh

Hade nog bojkottat, blir skitgrinig av att hamna på svarta listan till synes utan anledning för att jag råkar ha barn

#3 - Diana

Jösses, vilken stor muffins. Den såg verkligen smarrig :)

#4 - Evelina

Åh jösses så god den muffinsen såg ut att va :) Mums! Men synd när de ska krångla så med barnvagnar...de kunde väl tillåta TVÅ barnvagnar iaf...förstår om de inte vill ha belamrat med vagnar....men ändå! Dåligt...