bambi

Några bilder från vårt midsommarfirande
I år blev det ett väldigt barnvänligt midsommarfirande. Leah var yngst där, men sen fanns det två 5 månadersbebisar. Det fanns även 3-åringar och 5-åringar som sprang runt och lekte och hoppade på studsmatta.

Vi åt sill (inte jag, dock), grillade, åt jordgubbstårta (jättegod hemmagjord) och drack vin i solen.

Zack hade på sig sin rosa-orange skjorta från Ralph Lauren igår med sina rutiga shorts från Po.P. Detta var tredje gången som Zack hade skjorta på sig, han såg ju så stor ut i sitt korta hår och i skjorta *snyft, var har min lilla bebis tagit vägen?*


Ett soltält hade satts upp för dom minsta.
Här ligger Leah tillsammans med en annan bebis:


Leah var ovanligt lugn och nöjd i soltältet! Hon gnällde ingenting när hon låg där och kunde ligga där länge! Helt otroligt  :)

 

Några av barnen plockade lite midsommarblomster
(ja, vi var inte kvar i stan... som ni kanske förstår):



Zack och pappa tittar på den spännande elden vid grillen (oj, va jag var överbeskyddande igår med Zack och den där grillen... jag är livrädd för att han ska bränna sig):


Grillning pågår i solskenet:


Jag och Zack tar en paus i hoppandet på studsmattan:

#1 - Trulsa

vad härligt ni ser ut att haft! Glad midsommar lite i efterskott :)

#2 - Apan

Vilka härliga bilder. Det låter som ni haft det bra. Vilken fin midsommaroutfit. Toppen med soltält.

#3 - felicia ♥

Han är gaaaalet söt! Speciellt sen han klippte sig :D

#4 - Linda- mamma till keven & liten i magen

Hejsan, Vart är det soltältet köpt? :)