bambi

Tisdag
Dom senaste dagarna har varit jobbiga med förkylning, mjölkstockninglite sömn (eftersom vi försöker vänja Leah att sova själv) och jobbiga tankar. Men nu är det dags att ta nya tag! Idag blir det en förmiddagsfika sen är jag bra sugen på att åka ut till Plantagen och handla blommor till balkongen.

Det är mycket som händer denna vecka med undersökningar, träff med narkosläkaren och datortomografi (jag tror att det är sån där röntgen som man ligger och åker in i).

Hoppas att ni alla får en trevlig tisdag! :)
#1 - Evelina

Usch, brukar vara så - att allt ramlar in på samma gång. Har bara läst din blogg ett par månader men den ligger redan på min "dagliga" blogglista :) Fina barn, fina kläder, vettiga värderingar och ett bra sätt att skriva!



Kram och lycka till!

#2 - Anonym

Ja, du har rätt. Man körs in i en kamera där man ligger stil. Ja tycker faktiskt att det var obehagligt. Jag kände mig så ensam där i denna kamera. När jag genomgick en sådan undersökning till bad jag en sjuksköterska att komma och prata med mig en kort kort stund vilket hon gjorde.

Man körs in i kamera delvis (fr. fötterna och till sist ligger man med hela sin kropp där.)