bambi

Vi har saknat varann...


Det tog inte lång tid förrän Leah somnade på mig...


Idag var den längsta stunden jag och Leah har varit ifrån varannan... ca 5 timmar. Bra träning inför operationen och radiojodbehandlingen (då jag måste vara ifrån min familj i en hel vecka!).

Men det var nog lite jobbigt för oss båda... Jag kände längtan och stressade hem (jag sprang framför bussen för att stoppa den, för att jag höll på att missa den) och Leah grät i 2-3 timmar, enligt sambon. Uha, får ont i magen när jag tänker på stackars ledsna Leah...

#1 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Intressant att se hur det kan skilja mellan barnen. Antagligen är väl Leah så mammig för att hon suger på dina bröst så mkt!? Det gjorde väl inte Zack, alltså så länge och ofta? Och han var inte heller lika mammig i början, eller var han?

Jag känner nu att jag minns faktiskt inte hur mammig Ville var där i början. SKit ocks va snabbt man glömmer. Då skrev jag ju inte blogg heller, TYVÄRR. Du kan ju bara gå tillbaka å titta du. Det är bra.

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Nina Jo, hon är mycket mer mammig än vad Zack var. Hon sover mycket sämre än honom och sover ganska oroligt. Hon vill snutta så otroligt mycket, vilket märks när man jämför vad dom vägde när dom båda var en månad gamla:

Zack: 4375 gr.

Leah: 4840 gr



Och då vägde ändå Zack 200 gr. mer än Leah när han föddes! Och Leah kräks hur mycket som helst också... så man kan säga att hon i princip är bosatt vid mina bröst så det bidrar nog en del till mammigheten.

#3 - Anna - Mamma till Felicia & gravid med Lillebror

Jag blir så himla bebis sugen när jag ser Leah. Ska bli så mysigt att få snosa på en bebis igen.

#4 - Therese - Eira Min Ögonsten

Hej!



Tänkte bara uppmärksamma dig på ditt stavfel i rubriken :)



Varannan - Varandra :)

#5 - Rövarmamman♥ Gravid igen

Å vad tungt, blir så ledsen för din skull. En hel vecka är väldigt lång tid! Du verkar vara stark o kommer fixa det!



O måste också säga- vilken fin bild på din prinsessa när hon sover fridfullt hos dig.KRAM

#6 - Katharina

hi, i´m a odd molly fan and so i found your great blog. i´m looking at your news once a week and i followed to see your pregnany because i was pregant ( with my third child) too. it´s such a lucky break, my baby is born on the 25th of april too. its a girl, named aurora. i have two boys at home at the age of 5 and 3 years. today i was shocked about your sad news.í wish you all the beast and good luck for the operation. think positiv than you will recover better. i will keep you in my mind. best regards from katharina

#7 - katharina

sorry about the literal error . it should mean "i wish you all the BEST".