bambi

Min 30-års dag

Ja, idag så blev man ju 30. Nu kan man inte längre säga att man är 20-nånting  ;)  Men det har varit en mycket trevlig dag, som ni kanske ser:

 




#1 - Anonym

Grattis, grattis! Välkommen in i trettioårsåldern;)



Kram Cissi

#2 - Solblomma

Grattis!

#3 - Jessica

Grattis på födelsedagen! :)

#4 - Martina [foto musik & ditt o datt]

Grattis grattis! Själv har man ju några år kvar till 30... :P

#5 - stina

GRATTIS!!!! KRAM PÅ DIG!!

#6 - Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN



KRAM CAMILLA

#7 - jenny - tävla gärna hos mig ♥

Stort stort grattis!!

#8 - Charlotte

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!

Kram

#9 - Dr Molly

Stort grattis!!! Hoppas du har fått en underbar dag och det ser det ju ut som på bilderna! Kram

#10 - Rita

Grattis på födelsedagen!!

#11 - Emma

Grattis grattis :)

#12 - Sofia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!



Kram Sofia

#13 - Soffy

GRATTIS! Snart är du 35 ;)

#14 - ♥ anna ♥

Grattis! Hoppas du haft en bra dag!

#15 - Lindas stil

Stort grattis! tut i flärp

#16 - Elin

grattis :)

#17 - KalsongMorsan

Grattis Grattis!

#18 - Tina

Grattis! Kram

#19 - Therese

Åh grattis. Såg att du fått clean parfymen, vad gillar du den? jag har själv clean cotton soap, fick den i julklapp av min kära sambo fast jag har spanat in den länge.

#20 - Anna - Väntan på nummer 2 :)

Grattis. Hoppas du fick en underbr dag!

#21 - Ina

Gratti i efterhand!! Hoppas du fick en riktigt fin födelsedag!! Min bror och hans fru handlar också sina tårtor från Chokladfabriken... de är smarriga de!!

Kram Ina

#22 - sofie

Grattis igen! :-) Den där parfymen "clean" är verkligen en winner! Jag har själv ingen men jag har gått som katten runt het gröt ifall jag ska köpa "cotton" eller ej. Kanske kan önska mig i födelsedagspresent jag också? =)

Hoppas dagen var bra och tårtan smakade säkert lika bra som den ser ut! avundsjuk :-)

#23 - nina

Grattis!

#24 - Anna Kaagaard Kristensen

grattis i efterskott! :)

#25 - Helena

Grattis! Har ca ett halvår kvar tills jag själv är där.. ingen direkt kris än men vi får väl se när det närmar sig ;-) Ser ut som om du hade en härlig dag :)

kram

#26 - Lena -Chokladmamman

Grattis (en dag i efterskott)!