bambi

Leah med solsken i blick


Leah med klarare blick (och mitt i en gäspning)


Ja, här kommer ett inlägg om Leah dårå  ;)

Leah har börjat fokusera mer och mer med blicken dom senaste dagarna. Idag när jag ammade henne så stannade hon upp och tittade upp mot mig. Det har hon inte gjort förut, så det kändes riktigt mysigt (fick nästan tårar i ögonen). Det är så härligt när man får lite mer kontakt med bebisen.

Hon har även fått hormonplitor som jag tror att alla spädbarn får (Zack hade det i allafall) när dom är runt 1 månad gammal (Leah är 3 veckor nu). Jag har även hört att fotografer rekommenderar att man inte går till en professionell fotograf när bebisen är mellan 1-3 månader för då kan hormonplitorna ha dykt upp i ansiktet och dom är ju inte så jättesnygga direkt...
#1 - Sophie

Fin hon är, Charlie fick med Hormonplitor där runt 2,5v och dom har suttit i ett tag(5v imorgon) och han börjar i alla fall se lite "bättre" ut. Dom ser ju hel mysiga ut som små finniga tonåringar.

#2 - Emma - Rock the blogg

Tror det stämmer, dom allra flesta barn får väl det va? jag tror aldrig jag träffat någon som varit helt befriad. Vissa värre än andra dock,,



Leah ser ju inte så farlig ut,

#3 - Sandra

Båda barnen hade hormonplitar. Charlie är 4 månader nu och har några plitar kvar. Men inte så många.

#4 - Sofie

Så lik hon är Zack på den bilden :-) Söta lilla..

#5 - ♥anna♥

Jättelik Zack här!

#6 - Sara - mamma till Wilda

Men lika söt ändå