bambi

Varför får vissa leva och andra inte?
Det är svårt att förstå sig på livet. Varför är det så orättvist ibland...?

Här sitter jag med en levande och fullt frisk dotter och bara 5 dagar före jag födde Leah så födde Veronica också en dotter, men som tyvärr inte överlevde. En fin liten Astrid... och man förstår inte varför? Hon hade haft en normal graviditet och förlossning... varför får vissa leva och andra inte? Jag läser hennes blogg med tårar i ögonen och tänker att det lika gärna kunde ha varit jag som satt och skrev orden i min blogg...
#1 - Milo

Det finns inga ord i sådana situationer, det är så fruktansvärt hemskt och orättvist.

#2 - alexandra

),=

#3 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Så hemskt! Kan inte läsa utan att gråta...

Det värsta en förälder kan vara med om...kan inte ens föreställa mig smärtan...

#4 - Mirva ♥

Det är helt OFATTBART :-((((( Okomplicerad graviditet och normal förlossning.



KRAM Mirva

#5 - Anna

Tårarna bara rinner och rinner... Här sitter jag med min stora mage och med en 21-månaders som sover så gott i sin säng... Livet är tamejfan inte klokt ibland, helt irrationellt. Vilken ofattbar sorg de känner nu. Allt de önskar är att få sin dotter tillbaka men det går inte.

#6 - Tess

Fruktansvärt! Ingen ska behöva uppleva sådan sorg.

#7 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ja fy fan va det är grymt

#8 - Emma

Fy vad hemskt,, usch,, ja varför blir det så??

#9 - Lina

Fy fan vad hemskt...

Allt kom tillbaka hur nära det var att Ludvig fått samma öde. Det är så fruktansvärt orättvist att några överlever och andra inte...