bambi

Barnen på BB
Sofie frågade om Zack var mörkhårig när han var nyfödd och visst var han det! Men han hade inte lika mycket hår på huvudet som hans lillasyster har. Så jag tror nog att Leah också kommer att bli lika blond som Zack så småningom. För visst är Leah ganska lik Zack som nyfödd?


Zack hade lite gulsot när han föddes, men annars så är dom väldigt lika tycker jag!

#1 - Sofie

Oh jag fick ett helt inlägg som svar! :-) Det var inte illa.

Man ser verkligen hur lika syskonen är. Sötnosar. De har ju absolut lika näsa! :-) Kram

#2 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Jag tycker att dom är jätte lik varandra :)

Kommer att bli så roligt att jämföra sen mellan bröderna sen när lillebror kommit till oss :)

Kram

#3 - Milo

Väldigt lika varandra. :)

#4 - Ina

De är extremt lika varandra faktiskt!! Då Hannes föddes var han riktigt mörk medan Love redan från början hade ljust hår. Nu är båda riktiga lintottar... :-)

Kram Ina

#5 - Linda

Ja jag håller med. De är verkligen riktigt lika varandra! :-)

#6 - Nina

Söta och väldigt lika =)

#7 - Karolin

De är jättelika! & Jättefina! :-)

#8 - Emma

Superlika tycker jag, Zack ligger ju så störtskönt på den bilden ju!!

#9 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Ja verkligen lika varandra! :-)

#10 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Ja verkligen lika varandra! :-)

#11 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Ja verkligen lika varandra! :-)

#12 - Lina

Oj, kunde varit samma unge. Så söta båda två. =)

#13 - Evelina

Dom är SÅ lika varandra :-)

#14 - Maja

Hjälp vad lika:) supersöta!!