bambi

Svar på kommentar
Publicerar detta inlägg igen eftersom det inte gick att kommentera inlägget och vissa av er kunde inte ens läsa det.



Jag blev faktiskt lite förvånad över denna kommentar, men tog inte alls illa upp! För jag tycker faktiskt att jag skriver väldigt mycket om Leah, nästan lite för mycket... för hon gör egentligen inte så mycket intressant (som många av er skrev bland kommentarerna). Så om jag skulle skriva ännu mer om henne så skulle det bli ganska så tråkigt, eftersom hon bara sover, äter och bajsar. Inte så skoj för er att läsa om det hela tiden kanske...

Så Zack är ju lite roligare just nu och sen så vill jag inte heller att han ska glömmas bort eller blir undanskuffad av lillasyster. Han har alltid varit en stor del av bloggen och kommer alltid vara det, men Leah kommer så småningom också få ta mer plats i bloggen.