bambi

En körsträcka
Första november. November känns bara som en körsträcka fram till december - julens månad. Den är liksom inklämd mellan hösten och vintern. Slask och bruna, blöta lövhögar på marken.

November känns faktiskt lite deprimerande. Det enda som ska firas är min mammas 65-års dag i mitten av november. Men annars händer det inte så mycket. Just nu ser jag bara fram emot julen! Det känns så kul med jul nu när Zack börjar bli lite större och förstår lite mer  :)
#1 - Bebislängtan

Jag längtar också till julen, framförallt så hoppas jag att det finns en bebis i magen att berätta om när hela familjen är samlad - det hade varit helt magiskt!

#2 - Lizen

Jag tycker att november är lika deprimerande som alla dessa tisdagar - något såmeningslöst!

#3 - Lexie

Jag gillar inte torsdagar, onödiga dagar :) Däremot så gillar jag november!