bambi

Frågan är...
... ska jag ta med en massa gott (brownies, choklad, mm) när jag är instängd i minst 4 dagar?

....eller ska jag se det som en chans att kunna socker-detoxa? Jag kommer ju inte ha något val om jag kommer dit utan något sött, så det kan ju vara värsta chansen att bli av med sitt sockerberoende. Men sen så är det snart jul också och då brukar det blir socker i mängder...


Imorgon börjar hela karusellen, först med en injektion imorgon och sen en på torsdag för att sen ta radiojodkapslar på fredag och bli inlagd till åtminstonde måndag!
#1 - Kissegirl

Klart du ska ha med en massa gott, du kommer nog må tillräckligt dåligt ändå, du kanske rent av inte vill ha de när du väl är där men ta med för säkerhetsskull, väl där kan du ju inte ångra dig ;)



Lycka till!

#2 - Anna - Mamma till två små troll :)

Jag skulle passa på att skippa sockret. Bra tillfälle.

#3 - Lena -Chokladmamman

Jag funderar också på att bli försöka bli av med mitt extrema sockerberoende men funderar liksom du om det är värt det så nära jul.



Vore jag du skulle jag nog avvakta. Lite sött kan nog vara precis vad du behöver på sjukhuset. Inte kul att känna av sockerabstinens också.



Lycka till!

#4 - Helena Nygrund

Jag skulle helt klart ta min chans att bli av med lite sockerberoende. Men det är lättare sagt än gjort att säga nu!

Lycka till!

Kram Helena

#5 - Mrs_A- Mom and the city

Jag skulle också tagit med mig, men då skulle det redan bli uppätet samma kväll och så skulle jag ändå stå där utan godis resten av helgen.



Du kan istället komma igång med sockerdetoxen efter jul, som resten av befolkningen :)

#6 - Caroline

om jag skulle vara instängd ensam på ett sjukhus så skulle jag absolut ta med en massa gott att smaska på.. då om någon gång så är man ju verkligen värd att unna sig lite gott!

#7 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag skulle såklart ta med mig. Livet är för kort för att välja bort saker man älskar. Några kakor om dan dör ingen av (man behöver ju inte äta 10/dag för det).



#8 - Natali

Nej, du vill inte socker detoxa samtidigt som du är på sjukhuset....gör det efteråt. Det är inte kul ska jag säga som just gick igenom min egen detox. Men gudars så skönt att var kvitt sockret det är jag och kommer aldrig att äta sådana mängder igen.

#9 - Martina

Klart du ska ta med dig det du tycker om. Inte ska du behöva längta efter något sånt OXÅ.

Själv ska jag opereras på måndag, åker in redan på söndagen, och blir kvar till minst tisdag...Så jag (som inte kommer vara isolerad) tänker minsann ta med mig gott!

#10 - Ingrid

Når du er på sykehuset, skal du spise akkkurat det du vil, syns jeg. Kose deg så mye sopm mulig i den situasjonen. Det kommer nok av dager der du kan ligge unna sukker, hvis du bestemmer deg for det. Lykkke til med ykehusoppholdet ditt!

Hilsen ingrid

#11 - Chivone

Halkade in här från Spiderchicks blogg där du är länkad idag:) Tycker du verkar otroligt stark & önskar dig all lycka till! När jag ligger inne (har en lungsjukdom) så unnar jag mig själv godis varenda dag, jag menar hur kul är det att ligga inne, man förtjänar faktiskt något gott:) Kram på dig