bambi

Stoooora stoooora Leah



Igår fick Leah inviga nästa storlek på kläderna, storlek 80.

Inte klokt, den storleken hade Zack på sin ett-års-dag. Dessa kläder som Leah nu börjar använda har Zack haft på dagis. På DAGIS. Dom är namnade och allt. Dagis känns jättelångt borta för Leah så därför känns det så konstigt!

När jag tog fram kläderna i storlek 80 så såg jag att det fanns ganska så mycket. Så jag har spenderat förmiddagen med att rensa ut barnens kläder och lagt ut dom på Tradera. Dom finns nu här till försäljning, om ni är intresserade.
#1 - Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



#2 - Helena - mamma till Alexander

Så söta de är, å så lika =)



Min systers pojk vägde lika mycket på sin 6mån kontroll som vår pojk gjorde på sin 1års kontroll ;-) Men det är tur att alla inte är lika, vad tråkigt det hade varit då!

#3 - Sophie

Fina tjejen vad hon växer! :)



Jag sitter här med 9mån lillebror i knät som har storasysters byxer på sig nu, och dom hade hon när hon var 1½ :D

#4 - Pilla

Ville bara poängtera att det heter FÖRSKOLA!

#5 - Malin

Milla, ja, men i folkmun heter det DAGIS.



Kom igen, man fattar att det inte handlar om "småbarnsförvaring" utan är en verksamhet med utbildad personal. Det är himla fånigt varje gång någon kommer och ordmärker att det heter förskola.

#6 - Malin

Pilla, sorry för stavfel av namnet.

#7 - Sofi

:D Ja, det är konstigt vad de växer!! Lite kuriosa är att Elis hade storlek 80 från att han var ca 7 månader till han var 1,5 år :D