bambi

Superbillig Eight Hour Cream



Klassikern Eight Hour Cream från Elisabeth Arden kostar just nu bara 159 kronor (ord. pris 395 kr.) hos Beauty Planet. Mirakelkrämen är bra mot spruckna hälar, torra läppar, spruckna nagelband, mm. Perfekta julklappen?

#1 - Jessica - bymom.se - illustrationer som är överförbara till textil

Tack för tips! Har aldrig använd denna omtalade kräm, men nu tar jag tillfället i akt och kanske blir beroende?! :-)

#2 - DINARA

Denna är gudomlig även om många har svårt för lukten! Den togs fram till hästar från början och den luktar likaså ;) Men jag älskar den ändå!

#3 - Ivana

Åh vilken bra grej, tack för tipset!

#4 - Christine

Jag fick mitt paket med lindtchoklad igår som du tipsade om! Festligt! Tusen tack för det!

#5 - Artan

Hej hur mår du idag då?

Kram!

#6 - Anonym

Hej igen!



Angående odd molly lovely knit.

Är den rosa färgen med cerise knytband i samma rosa nyans som 2006? då den är rosa med mörkrött band.. :p

#7 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Anonym Hej! Jag vet faktiskt inte! Jag hittar ingen gammal produktbild på den från 2006 så det är svårt att jämföra, men det kanske är så :)

#8 - Martina

Om man använder kampanjkoden 3rutaN47

så får man 10% extra rabatt!