bambi

Tänder på gång?


Kort taget av min syster



Leah har inte varit någon glad bebis idag. Vet inte om det är magen eller om det kanske är tandsprickning. Hon dreglar och ska stoppa allt i munnen, så jag gissar på det sista.

Jag kämpar fortfarande med att försöka lära henne att dricka lite till maten. Jag har köpt hem sempers pärondryck och någon annan dryck, men det är inte särskilt populärt. Men hon tar någon liten klunk sen börjar hon tugga på nappen istället. Men det är väl bara att fortsätta och kämpa, men jag ska nog ta och fråga efter lite tips från vår BVC-sköterska imorgon när vi ska dit imorgon på halvårskontroll.

Imorgon är det även utvecklingssamtal för Zack! Hans andra, någonsin! Det ska bli spännande! Ser fram emot det  :)
#1 - Lexie

Har du testat pipmugg? På apoteket har de jättebra pipmuggar, min dotter ville inte heller dricka vatten och inte ur nappflaska sedan testade jag pipmugg och den drack hon ur.