bambi

Tävling 1: Vinn ett valfritt tryck från Studio Nele


Tre dagar på raken kommer ni få chansen att vinna jättefina och personliga tavlor från Studio Nele! Perfekt som en personlig julklapp, doppresent eller inredning till barnrummet! Dom har både personliga barntavlor men även tavlor för andra delar av hemmet! Se så mycket fint:



Allt ni behöver göra för att vara är att gå in på Studio Neles hemsida och välja vilket tryck du helst skulle vilja ha på din tavla om du vann. För en extra vinstchans så gilla dom på Facebook: http://www.facebook.com/pages/StudioNele/279741014792

Glöm inte att fylla i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner!

Tävlingen pågår till kl. 21.00 ikväll! Lycka till!
#1 - uLrica

Jag vill vinna det här... " Your home is where your love is"



Skulle vara såååå fint! O jag kilar in på fejjsan o gillar!

#2 - milla

Jag skulle vilja vinna den blå Ho-ho-ho till min son Emil som är 8 mån! Gillar på facebook också!



Gillar verkligen dina recept du lägger upp! Gjorde kladdkakan med nougattäcke igår och herregud vad god den var :) På fredag blir det cannellonisarna du skrev om, sååååå gott.

#3 - Susanne

Hejsan!



Jag ska fixa en fotovägg, och där skulle tavlan,

"Your home is where your love is" i rött verkligen bli en fin färgklick!



Jag gillar Studio Nele på FB, för jag vill gärna ha en extra lott!

#4 - Agnieszka-2barnsmorsan

Gillar på FB sen en tid tillbaka! Självklart vill jag vara med och tävla, tavlan ABC namntavla till Elton skulle jag vilja vinna!



kramar

#5 - Beatrice, mamma till skrutten Robin

Jag är absolut med :) Jag skulle vilja vinna ABC namntavlan till min son, den är ju så underbart fin! ( precis som min son ;))

#6 - Camilla

Jag skulle välja ABC trycket till barnens rum. Den kommer passa bra på väggen hos dem :)



Har gillat på FB.

#7 - cecilia

Hej tjejen



Jag vill gärna vara med och tävla om tuff-tuff-tuff, den röda, till min lille kille som efter nyår ska bo in sig i ett nytt rum. En fin tavla på väggen höjer förstås mysfaktorn.



Kram Cissi

#8 - Sigrid

Jag skulle vilja ha den med bokstäverna, eftersom de allra finaste tyvärr var könskodade i färgerna :( med Sixten i det w-röda!

#9 - Sigrid

ps. gillar på fejan också ;)

#10 - therese

sonen heter Love och är jordens enklaste och underbaraste baby - lite långsökt kanske men skuölle gärna ha tavlan LOVE is easy om jag vann. och vi gillar på fb såklart

#11 - Stina

Oj vad svårt..! Hmm, om jag vann skulle jag välja "Your home is where your heart is" i rött och ha den i mitt lilla kök :) (Gillar så klart Studio Nele på Facebook)

#12 - Sara

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha tavlan "Ho-ho ho" en blå, med namnet William.

William är min lilla 2åring, skulle vara så fint att sätta upp denna bredvid hans säng =)

Gillar på FB oxå.



Kram, Sara

#13 - Mia

Om jag skulle vinna vill jag ha "Your home is where your love is " -UNDERBART tryck!



Gillar på FB oxå :)



// Mia

#14 - Klog

Hejsan!

Vill självklart vara med och tävla om en tavla. Tuff-tuff-tuff

i blått till min son Melker på 2månader. Hans rum är inte omgjort sen huset byggdes 64, så en gullig tavla skulle göra susen .-)

#15 - Lena -Chokladmamman

Skulle vilja vinna ABC Namntavla till Alfons rum. Den var jättefin och han har börjat intressera sig lite för bokstäver så denna skulle vara perfekt.

Har gillat på Facebook också.

#16 - Linda

Gillar fb men om jag vann så skulle jag vilja ha tavlan tuff -tuff -tuff till mina grabbars rum skulle passa så väll. mvh Linda

#17 - fröken K

Åh, jag vill vinna den fina tavlan med folklore-elefanten till min son Emil. Elefanter är så kloka djur med bra minne.

Har gillat på Facebook också. Finns ju många fina bilder där.

#18 - Belinda

"Tuff-tuff-tuff" en röd, skulle jag och min Selma vilja ha :)

#19 - caroline rådahl

Jag vill vinna "ABC - namntavla" till min son :D



hoppas på vinstlott :D



gillar redan på facebook ( caroline rådahl)

#20 - Helena - mamma till Alexander

Om jag vann önskar jag ABC-tavlan. Den skulle passa fint i Alexanders rum.



"Gillar" såklart på FB ockås!

#22 - Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jag vill vara med och tävla om: "Ho-ho-ho

- Rosa" Så himla söt tavla! :)

#23 - Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Gillar självklart på facebook också i namnet Evelina Mattsson :)

#24 - Emma

Om jag vann skulle jag vilja ha ABC Namntavla



Har gillat på facebook heter Emma Karlsson där

#25 - Emelie och lilla familjen

Tuff-tuff-tuff hade jag velat ha om jag vann! Kan behövas en tavla i dotterns rum.

#26 - Malin

My house was clean last week, sorry you missed it!

Den tavlan var underbart sött och fräck. Love it eller som min son skulle säga fräsch!

Har tryckt på gillaknappen på deras hemsida. Rolig tävling:)

#27 - Anna

Jag skulle vilja vinna den gröna "Välkommen", den är underbar!

#28 - Martina

Jag skulle vilja vinna den röda tuff tuff tuff och jag har såklart redan gillat dem på fb, Martina Stolt

#29 - Jessica

Jag är med!



Skulle vilja vinna tavlan "ABC namntavla" till Neos rum, där bristen på fina tavlor är stor...

#30 - kissegirl

Jag vill gärna vara med och tävla om en tavla och skulle välja en rosa "Your home is where.." skulle bli en fin julklapp till mig själv, blir nog dåligt med sånna eftersom jag och maken håller på att spara till våran resa vi ska göra i januari till gran canaria med båda barnen :)



Kristina

[email protected]

http://kissegirl.bloggagratis.se



Kan även berätta att jag har en sån där wean machine och om ni vill spara så mycket pengar som möjligt så köp ingen funkar faktiskt lika bra att mosa till gaffeln men den har varit rätt smidigt att ha i skötväskan men som sagt mest en lyx grej som igentligen är överflödig ;)

#31 - Anneli

Hej hej jag skulle välja astronauten till min bebis som kommer i februari.

Gillar på fejjan och håller alla mina tummar.

#32 - Lina

Jag skulle vilja vinna L som i Love (lejon). Lillkillen ska få eget rum till jul och den skulle passa perfekt.

Gillar på fb oxå.

/Lina

#33 - Emma

Jag skulle vilja vinna ABC Namntavla, så fin! Har gillat på facebook (Emma Grelsson)

#34 - Emma

Jag skulle vilja vinna ABC Namntavla, så fin! Har gillat på facebook (Emma Grelsson)

#35 - Anna-Carin

Åh, dom har ju så fina tryck! Är redan ett fan på FB och om jag hade turen med mig så skulle jag vilja ha "Välkommen" i rött och svart. Den skulle sitta fint på min vägg i hallen :)

Håller tummarna!

#36 - Linda

Vill gärna vara med och tävla då detta vore den perfekta dop presenten till min svägerskas barn, och har jag turen på min sida så skulle jag vilja ABC tavlan



Gillar på FB ( Linda Granberg )



Länkar här



http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-ett-valfritt-tryck-fran-studio-nele.html



Kram Linda

#37 - Anonym

Jag har gillat på FB



Vinner gääärna en tuff tuff tuff tavla till min lille kille.



Han satt jämte mig och blev alldeles kär i den tavlan och sa "tuuuuuuut" hela tiden :-)

#38 - Frida

Hej! våran son har nyss fått ett eget rum som vi har inrett med vita möbler och därför så skulle bokstavstavlan bli jätte fin i hans rum.

Emil som våran son heter fyller dessutom 2 år på fredag så det skulle även bli en fin present.



Vi håller tummarna!



Hälsningar Frida

#39 - Lisa - Sockerrus

Vilken härlig tävling!



Jag skulle vilja vinna http://studionele.se/product.html/my-house-was-clean-last-week-sorry-you-missed-it-2?category_id=6 Den skulle vara perfekt att ha i hallen för att varna gästerna ;-)



Jag gillar på facebook, Lisa Lundqvist



Ha en härlig dag!

#40 - Klara

Klart jag vill vara med och tävla. Gillar nr 35, "My house was clean last week, sorry you missed it!". Skulle passa perfekt i min hall!

Gillar er givetvis på FB också. Nu håller jag tummar och tår så turen står på min sida. :)

#41 - Mari

Jag skulle vilja vinna K som i Krokodil. Gillar på FB gör jag redan.

#42 - Madeleine

Jag är med och tävlar! :)

Skulle vilja vinna en tavla åt min guddotter som blir 6 månader den 17 december. Tavlan heter: "Ho-ho-ho" med rosa bakgrund och namnet ska vara: Levicia.

#43 - Camilla

Hej! Håller tummarna för att en rosa "Your home is where your love is" snart pryder väggen hemma hos mig.

Hälsningar Camilla

#44 - Tina Källman

Jag vill vara med och tävla om: "Ho-ho-ho Rosa



Djuret på tavlan F är en fladdermus.

Och jag har gillat på facebook.



#45 - Angelica Hesser

Hej!

Jag gillade "lilla folklore elefanten" så mycket!

Helt underbar!

Om vi skulle vinna... Heter lillkillen WILMER...

Går såklart också in och like:ar...;)

#46 - Att ha det gott

Om jag hade turen att vinna

skulle jag välja en med den rosa ugglan och texten Vendela

Den skulle mitt barnbarn få i julklapp

#47 - Mathilda

Jag gillar "Your home is where your love is", gärna i grått & vitt. Det hade passat jätte bra i vår hall.

#48 - Mia

Vilka vackra bilder här ska vi handla snart.

Alexander skulle älska ABC Namntavla till sitt rum som han snart ska sova i, han älskar att läsa böcker redan 1,5 år gammal bara så denna tavla hade varit perfekt.

Gillar självklart på Facebook

#49 - Sophie

Åh vilka fina tavlor! Jätte svårt att bara välja en :)

Men tavlan med Gökur/grön hade jag gärna vunnit till sonen.

#50 - Mamma till William

Jag vill vara med o tävla om "Your home is where your love is" tavla till mitt fina hem.

Hoppas att jag inte svarade för sent på tävlingen

#51 - Nanette

Underbara tavlor!

Kommer nyheter ut få FB?

Skulle mer än gärna pryda mina trista väggar med en ABS tavla. Även om sonen Alex förmodligen blir mer road =D



Ha en underbar vecka i snöyra och kyla =)

#52 - Erika

Hej! Jag skulle vilja vinna "Your home is where your love is" (rosa)

Mvh

//Erika

#53 - Lisen

Jag skule vilja vinna abc bilden Mad Lisen jag gilade den på fecbook

#54 - eriika

jag vill vara med och tävla om den röda "Your home is where your love is" :)

#55 - Maria

Hej där!

Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren så skulle jag vilja ha trycket "ABC Namntavla". En perfekt julklapp till mitt kusinbarn Lucas!

Hoppas hoppas! - Maria

#56 - Matilda Borgemo

Jättefina tavlor allihop!

"Home is where my heart is" önskar jag mig mest av alla.

Tack för titten!



Med vänliga hälsningar

Matilda

#57 - Åsa

Tavlan "Fisketur" skulle bli fin i min sons rum, han älskar att fiska och allt han håller i är ett fiskespö (han är 3 år). Jag går in o gillar på FB!

#58 - Alice

Den svarta Love is easy tyckte jag är fin.

#59 - Fiffi

LOVE tavlan är underbar! Lite kärlek i mitt hem är precis vad jag behöver just nu.



#60 - Tweet

Jag skulle så himla gärna vilja ha den tavla där det står beauty is power, a smile is its sword. sen skulle göra sig så himla fint i min hall!!



Härliga hälsningar Tweet från skaraborg

#61 - jacqueline svanqvist

hej!! oj vad fina tavlor, jag skull vilja ha den dära "tuff-tuff-tuff" barn tavla i rött till min lilla prinsessa!! går in på fb o gillar oxå!!! håller tummarna!! tack!!