bambi

Vinn Aladdinaskar!



Ni kanske minns förra årets Aladdinkampanj då man skulle rösta på vilken pralin som skulle vara kvar i asken? I år så är det taktik som gäller!

Vilken taktik använder ni för att få just den pralinen ni vill ha? Aladdin har tagit fram 10 olika roliga filmsnuttar som visar olika taktiker man kan köra för att få just den chokladpralinen man vill ha. Man kan se dom på deras facebooksida: http://www.facebook.com/aladdinasken#!/aladdinasken?v=app_4949752878

Några utav kommer även att visas som reklam på tv, med start idag!

Jag kan fått äran att dela ut 5 stycken Aladdinaskar till mina älskade läsare! Allt ni behöver göra är att gå in på deras facebooksida och rösta på den bästa taktiken. Lämna sedan en kommentar och skriv vilken taktik ni röstade på!

Tävlingen pågår i en vecka, till nästa måndag den 29 november.
#1 - jonas

Jag röstade på nummer 6 :)

#2 - Linda

jag röstade på nr 10 tyckte den var rolig,

Vist har man hoppas någon gång att någon annan inte ska ta den pralin man själv vill ha. så nu hålller man tummarna ... rolig tävling



Mvh Linda

#3 - CL

Jag röstade på #5 Hot :)

#4 - Fröken M

Jag röstade på bluff så nu håller jag tummar och tår för att tomten kommer med godaste klappen i år !!

#5 - lovisa

fin header!

#6 - Emma

jag röstade på nr 1, bluffen! :D

#7 - Hanna

Jag röstade på nr 1 = Bluffen! Haha så skön =)

#8 - Carro

Jag röstade på #1 Bluff helrätt =)

#9 - matilda

Jag röstade på nr 8!

#10 - matilda

Jag röstade på nr 8!

#11 - Maria Eriksson

Jag röstade på nr1!

#12 - Mimsan

Jag röstar på nummer 10!! Det finns ingenting man inte kan åstadkomma med ordentlig planering!! :-D

#13 - Camilla

Jag röstade på nummer ett, bluffen. Roligaste reklam de har gjort hittills.)

#14 - Kicki

Jag röstar på bluffen ( nr 1 ) tyckte den va klart bäst !

#15 - Becca

Jag röstade på nr 8, tyckte den var så bra! Haha! Bästa budskapet också; Chanser får man inte - de tar man! Så sant! :)

#16 - Ida

hehehehe jag röstar på taktik nr 5 HOT!!!!!!!!!!! så himla klockren!

#17 - Rebecka

jag rästar på nr: #6 Förväxling



#18 - melinda

Hej! Jag röstade på "skenmanövern" :) Superbra blogg btw!

#19 - helene

Jag la utan tvekan min röst på "bluff" - ett mer klockrent sätt att få sina godsaker kvar finns ju inte!!

#20 - Ida

Jag rötade på nr 5- hot

#21 - Hälsa & Träning

Haha! Många var roliga men jag röstade på nummer 5. Åttan och tian var också himla kul tycker jag!

Din blogg är så härlig! Bra mix mellan olika delar av livet.

Kram på dig!

#22 - Maria Eriksson

Jag skrev visst nr1 men jag menade nr8, hoppsan. :)

#23 - eve

jag röstade på nummer 1 :) HHAHA så roliga!

#24 - Anonym

Jag röstade på #3 Skenmanöver. Den ska jag testa nästa helg när det är lilla jul!

#25 - Josefine

Jag röstade på #3 Skenmanöver. Den ska jag testa nästa helg när det är lilla jul!

#26 - Stina

Jag röstade på Aladdins pralintaktik nr 3, Skenmanövern. Himla rolig filmsnutt tycker jag!

#27 - Anna G

Jag röstade på nr8 offensiv! Bästa sättet helt enkelt!

#28 - mira

jag röstade på nummer 10! :)

#29 - Susanne

Bluffen, nr 1 är den bästa,

ha ha kanske man skulle testa.

För när någon kniper trillingnöten är det ju så trist,

för det är ju ingen risk att den blir kvar till sist.

Hoppas hoppas nu detta är en vinstlott,

för en Aladdin till jul skulle verkligen vara gott!

#30 - Carolina

Jag röstade på bluff, sååå rolig! :-)

#31 - Stina

Jag röstar på nr 10 planering!



Kram Stina

#32 - Emma

Jag röstade på nummer 1 bluff !!!!

#33 - Carina

Jag röstade på nr 1 - Bluff. Hahaha, banancurry.. kommer att bli en klassiker precis som " på julen får man ta från den undre lagret".

#34 - Anonym

Jag röstade på nummer tio :)

#35 - Zanne

Jag röstade på nr 1 -Bluff! Haha skön :-)

#36 - Therese Baudin

Jag röstade på blufftaktiken.

Haha! Den var så dålig att den blev bra :D



Jag hoppas att tomten är snäll med mig i år och ger mig den godaste klappen =)

#37 - Norea

Jag röstar på nummer nio

för med en stor list

skylla på att man minnet mist

så helt utan tjat

får jag min älskade nougat



#38 - Monica

Jag röstade på List.

#39 - care69

Jag är med!

Nr. 9 - List fick min röst.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/29-nov-vinn-aladdinaskar.html



Förresten Nr. 9 - List fick min röst. ;-)

#40 - Kristina M

Jag la min röst på nummer 5. Gav en lite ideér...hehe ;-)

#41 - Pia

Hejsan, så kul att kunna delta i din Aladdintävling trots att jag varken har Fb eller blogg.

Jag lägger min röst på nummer 6.



Hälsningar Pia

[email protected]

#42 - Maria

Vad roligt att få se lite olika taktiker, det blir till att testa dessa i år! Jag tyckte att nr 5 hot var en av de bästa!



Hoppas Hoppas!

Maria

#43 - caroline

hej hej



jag är med och tävlar



länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-choklad-2.html



röstade på blufftaktiken på facebook ( caroline rådahl)

#44 - Ylva

Är sjukt gärna med!! Åh vad glad jag skulle bli för lite gottiga praliner i år... hehe :)



Röstade på skenmanövern, riktigt nice ju hehe

#45 - Jenny

Jag röstade också på nr 1:)

#46 - Hanna

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla. Skenmanövern är nog det som bäst beskriver min taktik.



Må gott!

#47 - Nymphea

Röstar på nummer 5 :D

#48 - Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag röstade på Offensiv! Det är precis sån jag är, haha :)

#49 - Belinda

Röstade på nr 9 :)

#50 - maja

Jag röstade på #10, planering. :D

#51 - Martina

Röstade på Nr 1 Bluff!