bambi

Besöksrekord!



Jag är på blogg.se's första sida igen och denna gång så har det resulterat i besöksrekord. Mitt förra rekord låg på straxt över 2500 unika besökare på en dag (efter det att Bloggkommentatorerna skrev om mig för länge sen)... men idag är jag redan uppe över 3000! Va roligt! Annars så har jag ju runt 1200-1400 om dagen.

Men det har ju också resulterat i en hel del kommentarer... vet inte hur jag ska hinna svara på alla... jag brukar ju knappt hinna med det annars!



Men välkomna alla nya besökare... hoppas att ni trivs och vill återkomma  :)

#1 - A&V

Jättefin blogg! Cool design och bra innehåll!

KRAM FRÅN ASTA <3

#2 - kajsa

den där muffinsen ser ju fantastiskt god ut! :)

#3 - Hanna

Hahahha grattis till det hörru! ;D

#4 - Anna Blomqvist

Va underbart :) jag hittade dig dock när jag googlade recept och fanns en massa gott jag vill prova så jag kommer bli en trogen läsare :) lycka till :)

#5 - Tova

Väldigt glad att blogg.se listade dig på förstasidan, du har redan gått upp som min favoritblogg :) eller ja, en av dom iaf ^^

fortsätt göra det du gör! du är en väldigt inspirerande människa. Kram

#6 - Carolina

jag lade upp ett liknande recept för några dagar sedan, kikade du p ådet?

#7 - Christina

Måste vara underbart att hamna på förstasidan!! Trevlig blogg!! Tror jag trycker på prenumera-knappen....

#8 - Frida H

Jodå, jag är här för att stanna! Du ligger på min lista att följa nu :) De där cupcaksen ska man testa någon gång!



Kram

#9 - Magdalena

Har nu gjort cupcakesen, inte alls lika fina som dina men jättegoda. Jag kommer att fortsätta göra dessa, tack så mycket.

#10 - Yohanna

Shit vad roligt!! Hur får du så många läsare då, gör ett inlägg med tips kanske??? :) :) :)