bambi

Dansfeber finalen


Igår var jag och älskade StinaDansfeber finalen. Det var jätteroligt att få vara med bakom kulisserna på en direktsändning så där. Det var första gången för oss båda att vara med på en tv-inspelning.


Vi var först in i studion, där det stod en goodiebag på varje plats.


Jag och Stina försökte ta kort på oss själva men korten blev bara konstigare och konstigare.


Kattis Ahlström


Alla nummer blev så mycket bättre när man såg dom live. Jag vet inte om vi syntes något i tv. Jag får se på reprisen idag kl. 14. Vad det någon som såg oss?


Amy Diamond och Mikael Rickfors framför sitt vackra nummer


Vinnaren ska utnämnas



Mina favoriter, Markoolio och Tobbe vann!
 



#1 - Lina

Fin blogg! :) / http://mesttuffa.blogg.se/

#2 - Ida Johansson

God Morgon! :D

Hoppas du har haft en bra helg än så länge!

Nu har vi lite dagens blogg på våran hemsida, du kan vell ta och kommentera och vara med? :)

Vinnaren utses ikv så ta chansen att få många nya läsare!



Om du nu inte är intresserad så förlåt för en onödig kommentar!



- Ha en fortsatt bra dag!

#3 - Stina

Tack för igår !! Rolig kväll!!! Vilken bild du valde ;) den bjuder jag på;) tack för det goda kaffet! Kram

#4 - Mohammed☆ Al-debis

Hej hej, vill du vara med på blogg dagen, det är idag och är snart, klockan 12.30 elr 13.00.



vad är blogg dagen? läs här: http://mohammedialdebis.blogg.se/2010/october/blogg-dagen-kl-12-13.html#comment

#5 - Melinda

Va roligt! Gillar du dans själv??

#6 - Cissi

Hej!

Jättefin blogg du har! Har följt den under ett par år men aldrig kommenterat innan. Din blogg var den första Odd Molly blogg jag kom i kontakt med.

Hur får du till din Funovits scarf så snyggt? Älskar min men får inte till den så där snyggt så att den ser större ut.

Ha en trevlig söndag!

/C.

#7 - Nina

Men då tror jag att vi satt framför er haha tyckte väl att jag kände igen hon som satt bakom i OM, men kunde inte riktigt placera ; )