bambi

Godmorgon härliga tisdag!


God morgon alla söta läsare! Imorse fick jag sovmorgon. Jag låg fortfarande under täcket och såg på tv när klockan var 9. Hur ofta händer det? Det var nog flera år sen sist! Sambon ska iväg på studiebesök på häktet och sen iväg till Liljeholmen och leka fängelse. Nej, han pluggar inte... han jobbar på tingsrätt (eller "sitter ting" som man brukar säga)... men nog allt låter det som om han går i skolan. Men i allafall så börjar inte hans dag förrän 11.30 vilket gav mig en skön sovmorgon! <--- en mycket glad Bambi

Men resten av dagen så ska jag städa lite (vi får besök här i eftermiddag), dra några vinnare i tävlingarna som avslutades i helgen, starta en ny tävling, mm. Så jag har lite att ta tag i...

Hoppas att ni alla får en underbar tisdag!
#1 - Nina

Nej, dom satt framför oss, jag och min kompis satt själva på en rad framför er ; )

#2 - djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

#3 - Nina

Ja vi smet i halvtid!

#4 - lovisa

haha så söta ni är!

#5 - Martina

Härligt med sovmorgon!