bambi

Hallå där!



Största nackdelen med att Leah har börjat äta puré är att man inte får den där avkopplande stunden då man satt/låg och ammade. Man kunde titta lite på tv, blunda en stund eller läsa lite men när man matar en bebis så kan man ju inte göra något annat...

Leah har redan olika preferenser vad det gäller mat. Idag fick hon pasta med broccolisås och det var inte så populärt... men efterrätten som bestod av röda bär gick ner desto lättare!

Nu så ska vi iväg och posta lite paket (jag säljer ju halva vårt hem på Tradera... haha... nej, men det känns nästan så, men vi får i allafall ihop lite extra pengar till resan!) sen tänkte jag faktiskt gå förbi guldsmeden och beställa min vigselring för nu har jag tänkt klart och bestämt mig!
#1 - Lovisa

ååhh vad söööt! =D

#2 - Anna

Haha så busig hon ser ut!

#3 - aww

helt sjukt va söt hon är ! :D