bambi

Huvudet värker...

...men det var så värt det...



Tre glas vin känns mer som tre flaskor vin idag.
Men så är det när man knappt har druckit alkohol på flera år  ;)

(Åh, jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår! Ska jag spara ut det till bröllopet eller ska jag klippa mig som vanligt?!?! Det är därför mitt hår är lite si så där just nu... )



God mat och mycket trevligt sällskap blev det igår.



Tapas
, som är något av en favorit, på El Cocodrilo på Söder.

Finaste Linda, som är en sån god vän som man kan prata om allt mellan himmel och jord med!

#1 - Ina

Hi, hi vet hur du känner. Första gången jag drack efter graviditeter och amning drack jag ungefär samma mängd som du och oj, oj, oj vad dåligt jag mådde. Ju äldre man blir desto mindre värt det är det att dricka "större" mängder alkoholhaltiga drycker tycker jag.

Jag tycker du är fin med uppsatt hår som du har det på bilden. jag hade lång lugg då vi gifte oss och framifrån såg det likadant ut på mig som på dig på bilden. Baktill hade jag en vacker uppsättning. Du borde kunna sätta upp det med h a lite löshår med den längd du har väl? Eller spara lite till så det finns lite mer hår att använda.

Kram Ina

#2 - Apan satt i granen

Var du på Croccan?



Jag traskade förb där två gånger ikväll runt klockan 22 tänk om vi hade stött på varandra!



Jag tycker att du är jättefin i den frisyren med snedkammad lugg tight mot huvudet med en liten svans därbak.



Kram!

#3 - Jenny

vad gott och mysigt det ser ut :)

#4 - emma

ååå så fina! önskar att jag varit där med er!

#5 - Sofia

Får jag "tycka" lite?

Jag tycker vad du än säger, och jag tycker att du ska spara ut håret så du kan ha en fin uppsättning när det är dax.

#6 - Malin

Å de såg gott ut=)