bambi

Långa Leah


Det verkar som att Leah börjar växa ur liggdelen i vagnen. Hennes huvud når ända upp. Så det börjar nog bli dags att byta till sittdelen. Hon är ju 6 månader nu så det är ju inte så konstigt.

Zack bytte till sittdel när han bara var 5 månader gammal och jag minns det så väl eftersom det var ju "en månad för tidigt". Med första barnet så var det så noga att man följde alla rekommendationer så jag gick och hade ont i magen den där månaden och tänkte att nu förstör jag mitt barn. Nu har jag inte orkat bry mig lika hårt om alla rekommendationer men ändå har det blivit att Leah har fått ligga i vagnen. Har varit smidigast så bara...
#1 - Cecca

Åhh, Så otroligt sööt :)

#2 - Martina

Men sittdelen brukar de väl kunna ligga ner i...? Varför skulle det då förstöra barnet? Har själv funderat på att byta snart då Benji har det lite trångt, speciellt nu när tjocka åkpåsen åkt ner i vagnen.