bambi

Önske-Molly

Högst upp på min önskelista just nu:




#423 Spinner silk sleeveless dress i lite indigo eller powder. Så fin! Jag ser verkligen mig själv i den på kvällen promenerandes på stranden i Thailand. Om vi inte höll på och hårdsparade just nu och om jag inte redan hade så många Odd Molly klänningar så skulle jag nog klicka hem den. 2200 kronor kostar den och finns bland annat hos AjaBaja.

#1 - MamsTrams

Finns på rea, billigt. Jättefina

#2 - Martina

Den finns i vintage chalk på rea hos Folk :) 1650 kr istället :P

#3 - Tankgirrl

Oj hjälp! vad många Odd Molly- kläder och grejer du har! jättefina är de också!

#4 - camilla

SV. oooooh herreguuud har du ingen fantasi? Om man ska köpa fejkbajs på buttriks så ser de ut så. Ser man en tecknad serie så ser de ut så. Lek med tanken!

#5 - Emelie

Du har en jätte fin blogg!

#6 - elin melander

Hej! Här kommer jag och kommenterar igen, haha.

Vet du om någon webbbutik, antigen från sverige eller USA, säljer Odd molly parka coat jacket? Letar för fullt efter förra årets modell, fast det går inte särskilt bra.



Tack på förhand!

#7 - alice

tjaaae, ett par tummvantar :)