bambi

Pre-spring Sweet Brier Blouse
Pre-spring kollektionen brukar dyka upp någon gång i december, alltså bara om 2 månader!! Jag har redan kikat på den och det är inget som jag direkt känner att jag måste ha. Men det kan ju alltid förändras efter man har provat plaggen på riktigt! Här kommer er första sneak-peek på pre-spring:


#634 Sweet brier blouse heter denna blus i 100% bomulls poplin. Den kommer i färgerna chalk, dark magnolia, mid blue och lite rose. Och kommer att kosta 1900 kronor.
#1 - erika

tyget var jättevackert men modellen är trist ser ut som ett gravid-plagg...

#2 - Anna

Sv... men även om du inte vill behandla henne som en prinsessa så är hon väl ändå din lilla sessa?

Jag ville inte heller att mina döttrar (nu 20 och 14 år :) ) skulle vara bortskämda och odrägliga prinsessor och det hoppas att jag de inte är i folks ögon. Prinsessor blir de när de är trevliga att med att göra. Uppskatta vänliga kommentarer och analysera dem inte . Le och säg tack - det är ju dina barn :)

#3 - Anna

Sv... men även om du inte vill behandla henne som en prinsessa så är hon väl ändå din lilla sessa?

Jag ville inte heller att mina döttrar (nu 20 och 14 år :) ) skulle vara bortskämda och odrägliga prinsessor och det hoppas att jag de inte är i folks ögon. Prinsessor blir de när de är trevliga att med att göra. Uppskatta vänliga kommentarer och analysera dem inte . Le och säg tack - det är ju dina barn :)

#4 - Sofi

Åh va fin!! :D