bambi

Underbara Cakepops!
Mia Öhrn som bland annat har jobbat på Grand Hotel och som är lite av ett chokladproffs stod för fikat på dagens event. Jag tyckte att hennes goda underverk förtjänade ett helt eget inlägg på bloggen. Det fanns så otroligt mycket gott och jag åt så mycket... mår fortfarande illa...


Cakepops är något som jag länge har velat testa. Har läst lite om dom förut och dom är verkligen helt UNDERBARA. Det var kul att äntligen att få smaka på några. Det är som kladdkaka inuti... och det gick inte att bara ta en... tror att jag åt tre stycken.




Dom engelska sconesen med mascarpone och jordgubbar var inte fy skam heller...


Kallbryggt Jasminte bjöds det på också... otroligt gott! Ska nog testa att göra detta hemma någon gång, svalkande och gott!
#1 - Cissi

Åååh fråga Mia Öhrn om hon kan komma hem till mig?:D

#2 - SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad gott :D

#3 - Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Då gör jag det då!

#4 - Ida - med ett November barn i magen!

Oh vad gott det såg ut! Blev nyfiken på Jasmintéet. Finns det att köpa i vanliga affärer?

#5 - Johanna

Mumma!

#6 - elin

Gud vad gott det ser ut!!:D



kraam elin<3

ha en trevlig kväll!

#7 - steph

härlig blogg!

#8 - Christine

Finns det något beprövat, gott recept på Cake Pops?

#9 - Wille

Herregud, jag tror jag dör av förälskelse! Va dom dyra? <3

#10 - Fru Bergman

Mums va det såg gott ut :)

#11 - Johanna

Åhh, dom Cakepopsen såg ju hur goda ut som helst! Och så söta. Måste jag hitta ett recept och testa mig på! Om du vet hur man gör så får du gärna dela med dig :)

#12 - MM Cake Design

Det vatnas i munen verkligen. Mia är suveränt bra!

För att se vackert och exklusivt designade cupcakes besök min blogg. Jag bjuder på en upplevelse

#13 - ♥Evelina & Sofie♥

Hej!

Vill du snälla vara med i våran tävling? Den går ut på att den som tar den finaste höstbilden vinner! Inte så svårt va? Om du vill vara med så anmäl dej i inlägget på våran blogg, du måste senast anmäla dej den 19/10. Hoppas du är med!

Kram :)

#14 - Emelie - Mamma till Malte

Såg underbart gott ut :D Jasminedrycken måste vara fräsch :) gottgott!

#15 - Christina

Va gott det ser ut! Själv äter jag enligt GI nu så det är tyvärr bara att titta på och inte prova....

Jasmineteet verkade dock intressant. Det skulle man ju kunna prova utan vanligt socker.

#16 - Marie

Åhhh ser jättegott ut!!!!

#17 - depend

oj vad gtt och sött allt såg ut! (: