bambi

Vår nya sulky - Little Star


Förra veckan så fick vi hem en sulky som heter Little Star från en av mina samarbetspartners - Dunderbutiken. Detta är vår första sulky som vi har och jag blev verklligen överraskad över hur lätt den är och framför allt lättkörd! Väldigt praktisk på alla sätt och vis!

Tanken är att vi ska ha med den till Thailand när vi är där i två månader. Så då tänkte vi att ena barnet kan åka i sulkyn medans den andra går eller den andra blir buren i sele.


Little Star från Bebidoo/Knorr har en väldigt stor varukorg (vilket verkligen är toppen!) och den har en stor sufflet, vilket vi kände att vi måste ha när vi ska ha med den på vår resa för att skydda barnen mot sol.

Den har även ett 5-punktsbälte, vilket är ett måste om Leah ska sitta i den ibland.



Premiärturen för vagnen var i söndags på mässan och den var verkligen toppen att ha med sig. Det fick plats massor med grejer i varukorgen, jag kunde hänga skötväskan på handtagen och båda barnen trivdes bra i vagnen. Zack sov middag i den ett tag och då var det bara att enkelt fälla ner ryggstödet!

Little Star finns i tre snygga färger hos Dunderbutiken.



P.S. Håll utkik för snart kommer en tävling sponsrad av Dunderbutiken
#1 - Apan satt i granen

Wow, toppen. En sådan där vill jag vinna! Hoppas allt är bra med dig, vill du ta en fika innan dagoshämtning idag?



#2 - Anna - Mamma till Emilia

För ngn dag sedan så skrev du om er Tassimo, tänkte på en sak idag när jag testade vår som vi köpt. Jag förstår om du tyckte att latten var stark för den är mkt starkare än den man köper på cafe. Så när ni kommit hem ifrån Thailand och inte behöver spara så mkt, testa att köpa en på ett fik, där är den inte lika stark =)