bambi

Barfota i en Molly


Åh, va jag ser fram emot att få hem denna #412 Dish blouse från DeepFling. Den ser så ljuvlig ut med sina pärlbroderier på ärmarna och längst ner. Det kanske kan bli min brudklänning? Får se när jag får prova den...


Annars så är min Livingloving dress helt klart ett alternativ till brudklänning... älskar den!

Jag har alltså inte tänkt köpa någon dyr lyxig brudklänning, utan använder hellre en som jag trivs i och som känns fin. Den får heller inte vara för varm, utan ganska lätt och sval.

Sen så har jag ingen aning om vad vi ska ha på fötterna eller vad barnen ska ha på sig... ska man kanske ha ett barfotabröllop?

#1 - Malin

Jag tycker att den översta var finast som brudklänning! Den ser "lyxigare" och elegantare ut. Men det beror ju på hur varmt det blir med ärmarna och så.

#2 - Mollie

Den är ljuvlig! Du kan se den på mig på min blogg kram

#3 - Malla

Barfota!!! :)

#4 - ♥anna♥

Helt klart barfota!!

#5 - Titti

Barfotabröllop tycker jag.

Skulle nog rösta för ärmlöst i tropiska värmen.

Hade min lila up-to-ism ett flerat gånger på min resa nyligen i Thailand, med sidenunderkjol till och det var helt ok. Dag som kväll.

#6 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Barfota är ju jättefint! Och av de två klänningarna röstar jag helt klart på nummer två! :)

#7 - Karin

Absolut ett barfota bröllop :)

#8 - Annica

Håller med ovanstående - barfota! Du har ju varit i Thailand o vet hur varmt det är... Klänningarna är jätte fina. Du är ju en "molly-tjej" :) jag röstar dock för en vit molly-klänning. Eller har du en flick dröm om att få se ut som en "prinsessa"? Isåfall ska du följa din dröm så gott det går tycker jag.

#9 - Lizen

Barfota och en Molly? Of course - det är du!

#10 - Nina

JA barfota röstar jag för!

#11 - pia

Hej!



Var hitta du den vita klänningen? tycker den är jätte fin.