bambi

Dagen då sambon blir maken
När jag började blogga så kallades "sambon" för "älsklingen" men när Zack kom till världen så blev det helt plötsligt två älsklingar i mitt liv och för att ni bloggläsare skulle veta vem jag menade när jag skrev "älsklingen" så fick mannen jag lever med bli kallad "sambon" i bloggen istället. Men nu får jag väl snart ändra på hans smeknamn ytterligare en gång... och börja kalla honom för "maken" ;)



Igår blev det spikat! Den 12 januari 2011 gifter vi oss, på Koh Lanta i Thailand! :D

Åh, va det pirrar i magen när jag tänker på det!
#1 - matilde

:-)) Härligt med en datum va?

Vi gifte oss mekllan våra barn...............dvs juni 2009. Också utomlands.



Det är så härligt att säga min man istället för sambo. Likaså går jag fortfarande och tittar på ringarna och smilar när jag tänker på hoom, t ex en tråkig arbetsdag.



Jag tycker att giftermålet var pricken över i:et i att bli en familj!



Lycka till!



ps. jag tänkte faktiskt gifta mig i en odd molly klänning men det blev en mellmelli istället :-)

#2 - Julia

Joo, det är en speciell känsla att kalla mannen i sitt liv för "make" och att själv bli kallad för fru. Är verkligen glad för din skull! Hoppas den dagen blir allt den kan bli!

#3 - Evelina

S P Ä N N A N D E !!! :-D

#4 - Bebislängtan

GRATTIS, vad spännande, jag hoppas att ni får ett underbart bröllop!

#5 - Sanne

GUD vad kul! Stort grattis till er båda!

Själv går jag fortfarande och drömmer om Den Dagen, men det verkar dröja... Tycker dock att det är så kul när andra tar steget!

Lycka till, och hoppas allt går bra :)

Kram!