bambi

Dagens Leah



Stickad overall från KappAhl
Pikébody från Lundmyr of Sweden

#1 - Bebislängtan

Vilken underbar overall. Kanske ska försöka mig på att sticka en själv.

#2 - Sarah

Jättefin overall

#3 - Marielle

Jag älskar verkligen namnet Leah, det är så fint! Sen att Leah är en av mina favoritkaraktärer ur The Twilight Saga gör det inte värre heller (Twilightskadad - Japp!)

#4 - Marie-Loise

shit va söt bebis.. och mycket bra blogg o du har mycket bra inlägg så jag kommer gärna tebax o läser mera :)

#5 - Johanna

Vill du sälja den gråa stickade overallen från KappAhl du hade till Leah?

Säg ett pris och jag tar det, vill såååå gärna ha den till vår bebis. Svara gärna så fort du ser detta. Mvh Johanna

#6 - BAMBI - nygift i Thailand

Johanna Den är tyvärr redan såld. Jag sålde den innan vi reste till Thailand...

#7 - Johanna

Tack ändå!

Tänkte bara meddela att jag ninjade in en sådan på tradera för några minuter sen ;) den är verkligen jättefin!