bambi

En form av barnmisshandel?
Usch, varje gång jag kliver in i en av dessa hissar vid tunnelbanan så ångrar jag mig direkt. Det stinker piss och är allmänt ingen trevlig upplevelse.



Sambon säger att det är barnmisshandel när jag åker med någon av barnen så där och dom får stå ut med pisslukten...  ;)
#1 - Anna - Nybliven 2 barnsmamma

ja hissarna är inte roliga i stockholm. spec när man ska åka tunnelbana. Blä och urs!

#2 - Fröken M

haha... han har faktiskt en poäng i det ;)

ha en bra dag !

#3 - MalinI

Det är ju nästintill barnmisshandel. Dom är så vidriga alla hissar. Jag går hellre på en ramp än tar hiss. Om det nu finns såklart.



Usch värsta var en gång när jag skulle åka från centralen och hela hissen var nedskiten. Så jag fick vackert dra ner vagnen för trappan.

#4 - Lexie

Därför tar jag bilen eller går :(

#5 - Familjen Korb

Haha känner igen det där, fast jag är värre, håller själv andan och håller barnfiltarna över näsa och mun.

Håller alltså filter lätt över. :)