bambi

En uggla på ryggen

Som ni vet så är jag ute efter en ryggsäck till Zack som han kan ha till dagis och speciellt när dom ska på utflykt och ha matsäck med sig. Jag hittade dessa jättecoola ryggsäckar från Skip Hop, kostar 269 kr. hos Babyshop. Vilken unge skulle inte bli glad för en av dessa???

#1 - Linda

de var jättesöta! gillade den med ugglan. :)

tycker också att samsonite:s barnryggsäckar, sammies, är jättesöta! eller varför inte en mini-kånken? då får du ju sittunderlag i väskan oxå.

#2 - Therese - Eira Min Ögonsten

har också kikat på dom där! funderar på pingvinen till Eira :) om jag har en skiphop ska väl hon också få det ;)

#3 - Linda

Har också spanat i de där väskorna. Verkligen jättesöta!! :-)

#4 - elina

men guuuud vilka söta ! :D blev lite kär i den där pingvin-väskan! :D

#5 - ♥anna♥

Åh så fina. Alla var söta på sitt sätt men pingvinen var ju en favorit!

#6 - Mochride - mitt hjärtas röst

Så söta :) Gillar speciellt pingvinen och biet:)

#7 - Anna på Grönkulla

Köpte den med ugglan på till min lilla tjej som ska börja dagis imorgon. Och den är ännu finare i verkligheten och har många bra fack. Men minikånken är ju också helt underbara!

#8 - Bebislängtan

Ugglan var definitivt min favvo. Fast de var fina allihop :) En sådan blir han nog glad för!